Маркетинг-директорка компанії Philips Ukraine. Відповідає за розроблення та імплементацію маркетингової стратегії компанії на ринку України для чотирьох ключових категорій.
Оксана працює у маркетингу більш ніж 18 років та має досвід у таких міжнародних компаніях на ключових посадах, як Philips, Coca-Cola, Procter and Gamble, Orangina Schweppes, Kimberly Clark та Bic. За ці роки вона створювала успішну стратегію розвитку, змінювала та ростила бізнес брендів Rich, Добрий, Gillette, Old Space, Safeguard, Camay, Росинка, Софія Київська, Capri-Sonne, Kleenex, Huggies, Bic та Philips.
У 2006 році закінчила НТУУ КПІ, є магістром з маркетингу, а у 2012-му — Королівський інститут маркетингу, Велика Британія (Chartered Institute of Marketing), має диплом з професійного маркетингу.
Споживач дедалі частіше чує тільки те, що він справді хоче чути. На нього несеться лавина інформації і його мозок прагне виловити з цієї маси саме те, що резонує з його потребами та інтересами. А решту викинути у спам-фільтр, як захист від перевантаження.
Дата може відповісти на багато запитань: про що, як і де говорити. Проте на ринку досі відчувається її дефіцит, особливо якісної.
Philips OneBlade створив свій концепт поєднання різних типів глобальної та локальної дати, щоб слухати і чути свого споживача. І, як результат, створювати релевантні та резоновані комунікації, що будують сильний бренд.