Часи не вибирають, але ми вибираємо, як проживати ті, що випали на нашу долю. І ми вибираємо не відкладати життя на потім, вносити свій економічний та інтелектуальний вклад в майбутнє України вже сьогодні.
Нашим пріоритетом залишаються цікавий контент, корисний нетворкінг, а також комфорт та безпека наших учасників та спікерів.
Чекаємо вас на 17 УМФ 17-18 квітня 2024 року!
Ось уже 17 років Український маркетинг-форум
Власники компаній та топ-менеджери, які реалізують функцію маркетингу, стратегічного планування та розвитку.
Форум найбільш корисний для компаній, які працюють на ринках споживчих товарів, товарів тривалого користування, фінансів, страхування, телекомунікацій, IT, дистрибуції, роздрібної торгівлі та послуг.
Свіжі кейси та виклики поточного року. Більше 50 яскравих доповідачів – ключових гравців ринків та найкращих експертів з маркетингу.
Ми будемо говорити на теми, які дійсно хвилюють маркетингову спільноту та допоможуть бізнесам адаптуватися до нових реалій.
НОВИЙ УКРАЇНСЬКИЙ РЕАЛІЗМ: ЖИВУЧІ
Україна — всередині ідеального шторму. Попереду, можливо, роки війни, і нічим не гарантоване майбутнє. Тож батарейки на нулі навіть у найбільш життєстійких. Що може бути тією енергією, яка дасть паливо для довгого руху вперед у те бажане майбутнє, де Україна перемогла і процвітає?
Шукати рецепт кожному доведеться самостійно, а почати потрібно не тільки з прийняття нових реалій, але й з іще чіткішого фокусування на запитанні "Заради чого?".
Цього року ми поговоримо з українськими компаніями, які знайшли своє "заради чого", про те, як вони вибудовують свій "шлях у довгу" без ілюзій, де черпають енергію та що думають про майбутнє.
Попри всю невизначеність майбутнього, ми будемо багато говорити про нього: про технології ШІ, які вже змінюють спосіб комунікації, роботи та навчання; про розвиток людських ресурсів, яких в Україні стає дедалі менше; про кардинальні зміни у споживанні, які спричиняє війна; про те, як бізнес починає розвиватися на нових ринках і розбудовує нові соціальні стратегії, спрямовані на допомогу суспільству та війську.
Ми бачимо, як бізнес створює власну філософію — новий український реалізм, в якому головне не нити, а робити.
2024 рік, можливо, і не принесе подарунків, але ми тримаємо удар і продовжуємо будувати те, у що віримо.
Протягом останніх чотирьох років побудувала кар’єру з performance- маркетолога до очільниці всього e-сommerce-напряму, який відповідає за результати продажів та розвиток нових digital-напрямів PUMA в Україні.
Має більш ніж вісім років досвіду у digital та e-commerce у побудові та імплементації стратегій для брендів. Працювала з брендами у сфері медицини, FMCG, фармацевтики, туризму, телекомунікації тощо.
З 2017 по 2020 рік була спікером WebPromo Experts Academy.
Кар’єру в рекламному бізнесі Олександр розпочав у 1992 році. Через шість років очолив рекламне агентство АІТІ (нині Carat Ukraine). Від часу створення комунікаційної групи Dentsu Ukraine (2010 рік) обіймає посаду CEO компанії.
За його керівництва у 2016 році група посіла перше місце у рейтингу ВРК серед міжнародних рекламних холдингів і досі утримує лідерство. За роки управління компанією Олександр сформував одну з найсильніших команд на українському медіаринку. У 2016 році став лауреатом нагороди “Слід в рекламі”.
На вас чекає максимально конкретна розмова про реальний стан речей в агенціях та холдингах, які візьмуть участь у дискусії.
План: стартувати від кінця 2021 року, дати швидку ретроспективу 2022-го, трохи повільніше пройтися по 2023 року, зосередитись на теперішньому і дати прогноз (наскільки це взагалі доречно) на перспективу.
Сподіваємось, після панелі кожен учасник Українського маркетинг-форуму зможе загалом скласти для себе картинку актуального стану рекламного ринку України.
Експертка у сфері створення бездоганного чоловічого класичного гардеробу. Дипломована спеціалістка з маркетингу.
Досвід роботи у маркетингу становить шість років, а у підприємництві — більш ніж 15 років. Професійний бекграунд включає роботу в маркетингу в компаніях Gillette т Procter & Gamble.
Головні досягнення:
Indposhiv увійшов у рейтинг Forbes “Next 250“ малих і середніх компаній, які є перспективними за версією Forbes.
Закінчила Міжнародний християнський університет, є бакалавром з бізнес-адміністрування. Має диплом The Chartered Institute of Marketing.
Захоплюється диджеїнгом, ранковим пірнанням, любить подорожувати.
Досвідчена експертка у сфері маркетингу з 13-річним досвідом. Працювала в українських та міжнародних IT-компаніях, у Київстар пройшла шлях від експертки колцентру до маркетинг-директорки B2B-напряму.
Наразі Тетяна відповідає за B2B-маркетинг Київстару в широкому сенсі цього слова — від запуску продуктів та ціноутворення до комунікації та клієнтського досвіду. За її керівництва з’явився єдиний маркетинг для всіх бізнес-сегментів, розвиток нових напрямів бізнесів (Big Data, Cloud, Cybersecurity) та диджитальних каналів.
Кредо в роботі: “Бізнес — це насамперед люди“. Тетяна добре розуміє нюанси співпраці з бізнес-клієнтами, знає їхні потреби та вміє “запакувати“ це у корисні рішення.
Третій рік війни приносить нові виклики для маркетинг-директорів, головні з яких — виснаження команд, кадровий голод та трансформація маркетингових платформ, щоб відповідати новим запитам від українського суспільства на безпеку, емпатію, інклюзивність, адаптацію ветеранів та соціальні програми. Саме тепер формується новий суспільний договір, і маркетингові департаменти, які відчувають такі процеси одними з перших, вкотре проходять трансформацію.
Під час панельної дискусії обговоримо наступні питання:
Ельвіра працює 10 років у сфері фешн. Є засновницею та CEO двох українських брендів GASANOVA та DAMIRLI, має власну франшизу. Чоловічий бренд DAMIRLI набрав популярності за два роки і зараз його носять, в тому числі, президент України, Борис Джонсон, Олександр Усик, в одягу DAMIRLI виходять на хідник “Оскара” та “Греммі”. На цьогорічній церемонії нагородження “Оскар” також була представлена сукня від бренду Gasanova.
Продукція брендів виробляється на власних потужностях.
Понад 10 років у комунікаціях, має перекладацьку освіту та стаж роботи у США. В Україні працював з UkrSibbank, UniCredit, “Біосферою“. З 2020 року – в Укрзалізниці.
Відповідає за комунікаційні проєкти та клієнтський сервіс оновленої залізниці у площині від ігротеки та бібліотеки на борту поїздів до редизайну вагонів та переосмислення маршрутів. Після початку повномасштабного вторгнення очолив комунікаційний штаб з інформування про евакуацію населення. Супроводжував Бориса Джонсона та перших осіб інших країн-союзників на борту Укрзалізниці.
Ставить за мету закріпити #ЗалізніЗміни у сприйнятті залізниці пасажирами як потужного національного бренду, який навіть попри щоденні бомбардування станцій героїчно рятує українців і водночас кардинально змінює підхід до якості власних послуг.
Як продавати новий продукт і зібрати гроші на дрони без зміни клієнтської звички, маючи нульовий медійний бюджет і лише працівників компанії як комунікаційний канал?
23 роки очолює Всеукраїнську рекламну коаліцію (ВРК), титульну індустріальну асоціацію рекламно-комунікаційного ринку України, що об’єднує понад 100 компаній — креативних, медіа, диджитал-агенцій, медіакомпаній, рекламодавців і дослідницьких агенцій, а також інших національних комунікаційних індустріальних асоціацій.
Організатор та продюсер низки знакових подій та проєктів на рекламно-комунікаційному ринку України: Ukrainian Creative Stories/Awards (КМФР, ADC*UA, Ukrainian Design:The Very Best Of), Effie Awards Ukraine, Best Marketing Teams, Best Marketing Practices, різних рейтингів агенцій, досліджень тощо.
Багаторазовий член журі міжнародних рекламних фестивалів, зокрема постійний член Epica Awards (Paris).
Кандидат економічних наук, магістр права.
На вас чекає максимально конкретна розмова про реальний стан речей в агенціях та холдингах, які візьмуть участь у дискусії.
План: стартувати від кінця 2021 року, дати швидку ретроспективу 2022-го, трохи повільніше пройтися по 2023 року, зосередитись на теперішньому і дати прогноз (наскільки це взагалі доречно) на перспективу.
Сподіваємось, після панелі кожен учасник Українського маркетинг-форуму зможе загалом скласти для себе картинку актуального стану рекламного ринку України.
16 років в IT та 9 років у PropTech. Розвиває дослідницьку АІ-лабораторію у Projector. Співавтор курсу підвищення кваліфікації менеджерів у спільній ініціативі Українського католицького університету та інституту Projector.
Світ переконаний, що АІ змінить їхні галузі, але водночас досі існують труднощі із впровадженням штучного інтелекту в повсякденну діяльність команд:
Ймовірно, найбільш стрімко АІ змінює систему освіти. ChatGPT успішно складає тести на юриста чи лікаря у США та легко вирішує домашні завдання нашої шкільної програми. І це першими зрозуміли саме діти. Так, 91% українських школярів знають про можливості АІ, а 85% використовували його для навчання. Третина старшокласників звертається до штучного інтелекту щотижня або навіть частіше.
Викладачі не відстають від учнів. 37% наших викладачів залучали школярів до використання АІ, ще 49% планують це зробити.
Під час виступу ми розглянемо стратегії впровадження АІ у світовій системі освіти та, зокрема, в Україні. Від повної заборони АІ до заміни викладачів штучним інтелектом. Також поговоримо про те, які практики з цих процесів бізнес може запозичити вже сьогодні для своїх команд.
Від перших днів війни Ольга очолювала найбільший логістичний хаб у Європі HelpUkraine Center, створений у партнерстві з Нова пошта, Rozetka та TIS terminal.
Уже за кілька місяців після початку роботи HelpUkraine Center виникла ідея відкрити Superhumans Center — клініку психологічної допомоги, протезування, реконструктивної хірургії та реабілітації для людей, постраждалих під час війни. Центр площею більш ніж 10 тис. кв. м був побудований за рік, а через п’ять місяців після анонсу проєкту почав надавати послуги з протезування та реабілітації.
З 2004-го по серпень 2022-го була директоркою фонду Олени Пінчук, координаторкою простору з сексуальної освіти Dialog Hub.
Співзасновниця Veteran Hub, простору з надання комплексних послуг ветеранам.
За керівництва Ольги були реалізовані наймасштабніші кампанії у медіа, благодійні концерти Елтона Джона, групи Queen та Пола Маккартні.
Серед найбільш помітних проєктів — “Медсанбат“, завдяки якому у 2014-2015 роках були підготовлені більш ніж 5000 парамедиків та запроваджені стандарти надання першої допомоги на полі бою.
Основна експертиза: проєктний менеджмент, управління благодійними фондами, фандрайзинг.
У лідерства багато облич та проявів, тож які прояви призводять до успіху в умовах війни? Під час дискусії поговоримо з українськими лідерами про життєздатне лідерство. Ми досліджуватимемо такі питання:
Має 20+ досвіду в медіа та комунікаціях брендів. До приєднання до команди Promodo багато років очолювала напрями стратегії та досліджень у найбільших мережевих агенціях на позиції Strategic Director OMD OM Group та Media Planning Director Universal McCann.
Разом із командою створювала медійно-комунікаційні стратегії для багатьох міжнародних та українських брендів: “PepsiCo Україна”, McDonald’s, Philips, Henkel, L’oreal, Chanel, Нова пошта, Glovo, Uber, Sanofi, GSK, H&M, АТБ, Warner Brothers, Disney, Visa, Bayadera Group та багатьох інших.
Протягом останніх шістьох років входить до складу наглядової ради Всеукраїнської рекламної коаліції у комітеті медіаагентств.
Український підприємець, фінансист за фахом та експерт із маркетингу з понад 14-річним досвідом у цій сфері. На початку кар’єри працював на стороні рекламодавців, агенцій, сейлз-хаусів і майданчиків.
У 2015 році відкрив власну агенцію медійної диджитал-реклами — newage.digital agency. Компанія працює із BMW, Jagermeister, Olx, Fozzy, “Сільпо“ та іншими великими українськими рекламодавцями. А від 2022 року агенція переорієнтувалася на роботу на міжнародному рівні, створивши міцні партнерські зв’язки з колегами з Dept (Німеччина), Intren (Угорщина), Iqueem (Туреччина) та іншими рекламними та аналітичними агенціями.
Основа підходу Олексія до роботи — відкритість відносин і оперативність, що обов’язково підтверджується цифрами. Виступає за розвиток досвіду на стороні клієнта та загалом за зростання локального досвіду на рівні глобального ринку.
Розробив авторську методологію цілісного аналізу ефективності медійної реклами, яка є інноваційною не лише для українського, але й міжнародного ринку.
Спікер найбільших галузевих заходів та вебінарів, лектор, автор статей.