Часи не вибирають, але ми вибираємо, як проживати ті, що випали на нашу долю. І ми вибираємо не відкладати життя на потім, вносити свій економічний та інтелектуальний вклад в майбутнє України вже сьогодні.
Нашим пріоритетом залишаються цікавий контент, корисний нетворкінг, а також комфорт та безпека наших учасників та спікерів.
Чекаємо вас на 17 УМФ 17-18 квітня 2024 року!
Ось уже 17 років Український маркетинг-форум
Власники компаній та топ-менеджери, які реалізують функцію маркетингу, стратегічного планування та розвитку.
Форум найбільш корисний для компаній, які працюють на ринках споживчих товарів, товарів тривалого користування, фінансів, страхування, телекомунікацій, IT, дистрибуції, роздрібної торгівлі та послуг.
Свіжі кейси та виклики поточного року. Більше 50 яскравих доповідачів – ключових гравців ринків та найкращих експертів з маркетингу.
Ми будемо говорити на теми, які дійсно хвилюють маркетингову спільноту та допоможуть бізнесам адаптуватися до нових реалій.
НОВИЙ УКРАЇНСЬКИЙ РЕАЛІЗМ: ЖИВУЧІ
Україна — всередині ідеального шторму. Попереду, можливо, роки війни, і нічим не гарантоване майбутнє. Тож батарейки на нулі навіть у найбільш життєстійких. Що може бути тією енергією, яка дасть паливо для довгого руху вперед у те бажане майбутнє, де Україна перемогла і процвітає?
Шукати рецепт кожному доведеться самостійно, а почати потрібно не тільки з прийняття нових реалій, але й з іще чіткішого фокусування на запитанні "Заради чого?".
Цього року ми поговоримо з українськими компаніями, які знайшли своє "заради чого", про те, як вони вибудовують свій "шлях у довгу" без ілюзій, де черпають енергію та що думають про майбутнє.
Попри всю невизначеність майбутнього, ми будемо багато говорити про нього: про технології ШІ, які вже змінюють спосіб комунікації, роботи та навчання; про розвиток людських ресурсів, яких в Україні стає дедалі менше; про кардинальні зміни у споживанні, які спричиняє війна; про те, як бізнес починає розвиватися на нових ринках і розбудовує нові соціальні стратегії, спрямовані на допомогу суспільству та війську.
Ми бачимо, як бізнес створює власну філософію — новий український реалізм, в якому головне не нити, а робити.
2024 рік, можливо, і не принесе подарунків, але ми тримаємо удар і продовжуємо будувати те, у що віримо.
Вячеслав Климов — відомий український підприємець. Уже 23 роки розвиває створену разом із партнером компанію Нова пошта — лідера ринку експрес-доставки. Є співзасновником та президентом Спілки українських підприємців. Вважає, що підприємництво — рушійна сила для побудови процвітаючої заможної країни.
У лідерства багато облич та проявів, тож які прояви призводять до успіху в умовах війни? Під час дискусії поговоримо з українськими лідерами про життєздатне лідерство. Ми досліджуватимемо такі питання:
Очолює маркетинг в найбільшій в Україні мультипартнерській програмі лояльності Fishka.
Програма нараховує майже 9 млн клієнтів, які отримують вигоду за щоденні покупки у 185 інтернет-магазинах та 25 основних партнерів, серед яких OKKO, АЛЛО, lifecell, EasyPay, Аптека доброго дня, “МЕДІС”, страхова компанія UNIVERSALNA, “Твоя шина” та інші.
Fishka впроваджує технологічні рішення, допомагаючи своїм партнерам досягати бізнесових цілей завдяки лояльності та сучасним диджитальним рішенням. Компанія забезпечує партнерам доступ до інструментів управління лояльністю, дозволяє отримувати цінні інсайти щодо поведінки клієнтів на основі Big Data та використання алгоритмів машинного навчання.
Досвід у медіа і контент-виробництві становить 18 років, останні дев’ять з яких присвятив контент-маркетингу інтернет-супермаркету Rozetka, де розвивав YouTube-канали, контент сайту, запустив in-house модельну фотостудію і рекламний відеопродакшен. До цього мав різноманітний досвід в онлайн та друкованих медіа.
У 2022 році в агенції Fedoriv приєднався до створення United24 Media, українського англомовного цифрового медіа, запущеного Міністерством цифрової трансформації України. Згодом вийшов зі складу Fedoriv, створив власну креативну агенцію, яка продовжує працювати з United24 Media, відповідаючи за ведення Instagram і Facebook-сторінок.
Російсько-українська війна — перша диджитал-війна, яка відбувається в режимі онлайн.
Як у соціальних мережах, перенасичених розважальним контентом на будь-який смак, просувати війну, тримаючи увагу світу на Україні, і збирати мільйонні охоплення? У 2023 році контент лише Instagram-сторінки United24 Media дивилися більш ніж 50 мільйонів людей, зробивши понад 400 мільйонів переглядів.
У своїй доповіді Олексій розповість про:
Досвідчена експертка у сфері маркетингу з 13-річним досвідом. Працювала в українських та міжнародних IT-компаніях, у Київстар пройшла шлях від експертки колцентру до маркетинг-директорки B2B-напряму.
Наразі Тетяна відповідає за B2B-маркетинг Київстару в широкому сенсі цього слова — від запуску продуктів та ціноутворення до комунікації та клієнтського досвіду. За її керівництва з’явився єдиний маркетинг для всіх бізнес-сегментів, розвиток нових напрямів бізнесів (Big Data, Cloud, Cybersecurity) та диджитальних каналів.
Кредо в роботі: “Бізнес — це насамперед люди“. Тетяна добре розуміє нюанси співпраці з бізнес-клієнтами, знає їхні потреби та вміє “запакувати“ це у корисні рішення.
Третій рік війни приносить нові виклики для маркетинг-директорів, головні з яких — виснаження команд, кадровий голод та трансформація маркетингових платформ, щоб відповідати новим запитам від українського суспільства на безпеку, емпатію, інклюзивність, адаптацію ветеранів та соціальні програми. Саме тепер формується новий суспільний договір, і маркетингові департаменти, які відчувають такі процеси одними з перших, вкотре проходять трансформацію.
Під час панельної дискусії обговоримо наступні питання:
16 років в IT та 9 років у PropTech. Розвиває дослідницьку АІ-лабораторію у Projector. Співавтор курсу підвищення кваліфікації менеджерів у спільній ініціативі Українського католицького університету та інституту Projector.
Світ переконаний, що АІ змінить їхні галузі, але водночас досі існують труднощі із впровадженням штучного інтелекту в повсякденну діяльність команд:
Ймовірно, найбільш стрімко АІ змінює систему освіти. ChatGPT успішно складає тести на юриста чи лікаря у США та легко вирішує домашні завдання нашої шкільної програми. І це першими зрозуміли саме діти. Так, 91% українських школярів знають про можливості АІ, а 85% використовували його для навчання. Третина старшокласників звертається до штучного інтелекту щотижня або навіть частіше.
Викладачі не відстають від учнів. 37% наших викладачів залучали школярів до використання АІ, ще 49% планують це зробити.
Під час виступу ми розглянемо стратегії впровадження АІ у світовій системі освіти та, зокрема, в Україні. Від повної заборони АІ до заміни викладачів штучним інтелектом. Також поговоримо про те, які практики з цих процесів бізнес може запозичити вже сьогодні для своїх команд.
Фахівчиня з більш ніж 20-річним досвідом управління маркетингом у найбільших продуктових мережах країни. П’ять років очолює напрям маркетингу у “Сільпо”, де відповідає за стратегію розвитку бренда комунікацію, створення унікальних дизайнерських концептів магазинів, а також магію і фан у досвіді гостей. Сертифікований експерт з економіки вражень. Кейси з досвіду гостя, створені командою за керівництва Катерини, увійшли у світовий бестселер “Економіка вражень” Джозефа Пайна і Джеймса Гілмора.
“Сільпо” входить до топ-10 найефективніших брендів Європи у рейтингу Effie Awards Europe 2021, а також є найефективнішим брендом України з сімома нагородами Effie Awards. Дизайни інтер’єрів “Сільпо” уже шість років поспіль визнані найкращими інноваційними дизайнами європейських магазинів за версією European Supermarket Magazine (ESM).
Ельвіра працює 10 років у сфері фешн. Є засновницею та CEO двох українських брендів GASANOVA та DAMIRLI, має власну франшизу. Чоловічий бренд DAMIRLI набрав популярності за два роки і зараз його носять, в тому числі, президент України, Борис Джонсон, Олександр Усик, в одягу DAMIRLI виходять на хідник “Оскара” та “Греммі”. На цьогорічній церемонії нагородження “Оскар” також була представлена сукня від бренду Gasanova.
Продукція брендів виробляється на власних потужностях.
У 2020-2022 роках була головою Офісу розвитку креативних індустрій при Міністерстві культури та інформаційної політики України, де просувала креативні індустрії та розвивала інвестиційні можливості (індустрія моди, декоративно-прикладне мистецтво, дизайн та розваги).
Обіймала керівні посади у компанії UkraineInvest, консультуючи уряд України з питань прямих іноземних інвестицій. Працювала із найбільшими транснаціональними корпораціями України та новими стратегічними інвесторами. Організовувала місцеві та міжнародні заходи. Координувала важливі державні заходи за участі багатьох зацікавлених сторін, наприклад, Українського дому в Торонто, а також координувала зустрічі та дискусії між високопосадовцями та міжнародною бізнес-спільнотою.
Уляна має 12-річний юридичний досвід роботи у місцевих та міжнародних юридичних фірмах. Консультувала GE, Mondelez International, Hearst Corporation та інші компанії.
У компанії відповідає за зв’язки зі ЗМІ, антикризові комунікації та корпоративні PR-проєкти.
Має понад 15 років досвіду у комунікаціях. За цей час працювала з понад 30 українськими компаніями, серед яких 1+1 Media, «Бетон від Ковальської», мережа магазинів «Антошка», Kyivstar, Tickets.UA та інші.
Валентин — перший не технічний фахівець у компанії Ajax System. Розвиває глобальний маркетинг уже 9 років. Ajax сьогодні — це міжнародний бренд системи безпеки, який успішно продається вже в 130 країнах, захищаючи понад 1,5 мільйона користувачів по всьому світу.
Валентин має загальний досвід роботи у маркетингу більше 16 років, працював на боці агенцій, медіа та клієнта.
Маркетолог із досвідом роботи понад 10 років. Спеціалізація Сергія: growth of business, бренд-стратегія, перфоманс-маркетинг, менеджмент, інфлюенс-маркетинг, маркетинг лояльності. Міжнародний досвід керування 11 країнами Центральної та Східної Європи.
Працював у медіахолдингу Atlantic Group в Україні, обіймав посаду провідного менеджера маркетингових комунікацій агроіндустріального холдингу МХП, консультує маркетингові агенції.
У роботі надихають складні багатозадачні проєкти і команда, яка пишається результатом. Не терпить суб’єктивізму в плануванні проєктів. Сповідує тільки ROI-підхід в маркетингу.
Нагороди: Golden Euro Effie IT/Telekom – first in UA.
Кредо: “Задля спільного блага“.
Третій рік війни приносить нові виклики для маркетинг-директорів, головні з яких — виснаження команд, кадровий голод та трансформація маркетингових платформ, щоб відповідати новим запитам від українського суспільства на безпеку, емпатію, інклюзивність, адаптацію ветеранів та соціальні програми. Саме тепер формується новий суспільний договір, і маркетингові департаменти, які відчувають такі процеси одними з перших, вкотре проходять трансформацію.
Під час панельної дискусії обговоримо наступні питання:
Має більш ніж 15 років досвіду роботи в маркетингу. Отримала ступінь магістра з маркетингу в Міжрегіональній академії управління персоналом. Кар’єру розпочала у локальній українській агенції, згодом працювала у міжнародних мережевих агенціях Think! McCann Erickson, Euro RSCG.
Натепер обіймає посаду маркетинг-директорки у компанії “INTERTOP Україна”, яка оперує 14 роздрібними мережами в Україні та онлайн-платформою intertop.ua, що налічує 500+ брендів.