Часи не вибирають, але ми вибираємо, як проживати ті, що випали на нашу долю. І ми вибираємо не відкладати життя на потім, вносити свій економічний та інтелектуальний вклад в майбутнє України вже сьогодні.
Нашим пріоритетом залишаються цікавий контент, корисний нетворкінг, а також комфорт та безпека наших учасників та спікерів.
Чекаємо вас на 17 УМФ 17-18 квітня 2024 року!
Ось уже 17 років Український маркетинг-форум
Власники компаній та топ-менеджери, які реалізують функцію маркетингу, стратегічного планування та розвитку.
Форум найбільш корисний для компаній, які працюють на ринках споживчих товарів, товарів тривалого користування, фінансів, страхування, телекомунікацій, IT, дистрибуції, роздрібної торгівлі та послуг.
Свіжі кейси та виклики поточного року. Більше 50 яскравих доповідачів – ключових гравців ринків та найкращих експертів з маркетингу.
Ми будемо говорити на теми, які дійсно хвилюють маркетингову спільноту та допоможуть бізнесам адаптуватися до нових реалій.
НОВИЙ УКРАЇНСЬКИЙ РЕАЛІЗМ: ЖИВУЧІ
Україна — всередині ідеального шторму. Попереду, можливо, роки війни, і нічим не гарантоване майбутнє. Тож батарейки на нулі навіть у найбільш життєстійких. Що може бути тією енергією, яка дасть паливо для довгого руху вперед у те бажане майбутнє, де Україна перемогла і процвітає?
Шукати рецепт кожному доведеться самостійно, а почати потрібно не тільки з прийняття нових реалій, але й з іще чіткішого фокусування на запитанні "Заради чого?".
Цього року ми поговоримо з українськими компаніями, які знайшли своє "заради чого", про те, як вони вибудовують свій "шлях у довгу" без ілюзій, де черпають енергію та що думають про майбутнє.
Попри всю невизначеність майбутнього, ми будемо багато говорити про нього: про технології ШІ, які вже змінюють спосіб комунікації, роботи та навчання; про розвиток людських ресурсів, яких в Україні стає дедалі менше; про кардинальні зміни у споживанні, які спричиняє війна; про те, як бізнес починає розвиватися на нових ринках і розбудовує нові соціальні стратегії, спрямовані на допомогу суспільству та війську.
Ми бачимо, як бізнес створює власну філософію — новий український реалізм, в якому головне не нити, а робити.
2024 рік, можливо, і не принесе подарунків, але ми тримаємо удар і продовжуємо будувати те, у що віримо.
Кар’єру в рекламному бізнесі Олександр розпочав у 1992 році. Через шість років очолив рекламне агентство АІТІ (нині Carat Ukraine). Від часу створення комунікаційної групи Dentsu Ukraine (2010 рік) обіймає посаду CEO компанії.
За його керівництва у 2016 році група посіла перше місце у рейтингу ВРК серед міжнародних рекламних холдингів і досі утримує лідерство. За роки управління компанією Олександр сформував одну з найсильніших команд на українському медіаринку. У 2016 році став лауреатом нагороди “Слід в рекламі”.
На вас чекає максимально конкретна розмова про реальний стан речей в агенціях та холдингах, які візьмуть участь у дискусії.
План: стартувати від кінця 2021 року, дати швидку ретроспективу 2022-го, трохи повільніше пройтися по 2023 року, зосередитись на теперішньому і дати прогноз (наскільки це взагалі доречно) на перспективу.
Сподіваємось, після панелі кожен учасник Українського маркетинг-форуму зможе загалом скласти для себе картинку актуального стану рекламного ринку України.
Понад 10 років у комунікаціях, має перекладацьку освіту та стаж роботи у США. В Україні працював з UkrSibbank, UniCredit, “Біосферою“. З 2020 року – в Укрзалізниці.
Відповідає за комунікаційні проєкти та клієнтський сервіс оновленої залізниці у площині від ігротеки та бібліотеки на борту поїздів до редизайну вагонів та переосмислення маршрутів. Після початку повномасштабного вторгнення очолив комунікаційний штаб з інформування про евакуацію населення. Супроводжував Бориса Джонсона та перших осіб інших країн-союзників на борту Укрзалізниці.
Ставить за мету закріпити #ЗалізніЗміни у сприйнятті залізниці пасажирами як потужного національного бренду, який навіть попри щоденні бомбардування станцій героїчно рятує українців і водночас кардинально змінює підхід до якості власних послуг.
Як продавати новий продукт і зібрати гроші на дрони без зміни клієнтської звички, маючи нульовий медійний бюджет і лише працівників компанії як комунікаційний канал?
У 2011-2019 роках — керуючий партнер рекрутингової компанії Odgers Berndston Ukraine. У 2019-2021 роках — перший заступник гендиректора ДК “Укроборонпром“. З 2021-го — старший партнер, а наразі — голова офісу Korn Ferry в Україні.
Роман Бондар є співзасновником Української академії корпоративного управління — неприбуткової організації, яка співпрацює з INSEAD для розроблення найкращих практик у корпоративному управлінні та розвитку незалежних членів для приватного та громадського сектору в Україні.
Закінчив Національну академію управління, має ступінь магістра з фінансів.
У лідерства багато облич та проявів, тож які прояви призводять до успіху в умовах війни? Під час дискусії поговоримо з українськими лідерами про життєздатне лідерство. Ми досліджуватимемо такі питання:
Маркетинг-директорка компанії Philips Ukraine. Відповідає за розроблення та імплементацію маркетингової стратегії компанії на ринку України для чотирьох ключових категорій.
Оксана працює у маркетингу більш ніж 18 років та має досвід у таких міжнародних компаніях на ключових посадах, як Philips, Coca-Cola, Procter and Gamble, Orangina Schweppes, Kimberly Clark та Bic. За ці роки вона створювала успішну стратегію розвитку, змінювала та ростила бізнес брендів Rich, Добрий, Gillette, Old Space, Safeguard, Camay, Росинка, Софія Київська, Capri-Sonne, Kleenex, Huggies, Bic та Philips.
У 2006 році закінчила НТУУ КПІ, є магістром з маркетингу, а у 2012-му — Королівський інститут маркетингу, Велика Британія (Chartered Institute of Marketing), має диплом з професійного маркетингу.
Споживач дедалі частіше чує тільки те, що він справді хоче чути. На нього несеться лавина інформації і його мозок прагне виловити з цієї маси саме те, що резонує з його потребами та інтересами. А решту викинути у спам-фільтр, як захист від перевантаження.
Дата може відповісти на багато запитань: про що, як і де говорити. Проте на ринку досі відчувається її дефіцит, особливо якісної.
Philips OneBlade створив свій концепт поєднання різних типів глобальної та локальної дати, щоб слухати і чути свого споживача. І, як результат, створювати релевантні та резоновані комунікації, що будують сильний бренд.
Колишня президентка Henkel Ukraine, членкиня наглядових рад, співвласниця цифрових стартапів у сфері освіти та краси.
Має досвід маркетингу у таких компаніях, як Henkel, Nestle та Unilever. Серед брендів, які вона просувала, Schwarzkopf, SYOSS, Gliss Kur, Taft, Palette, “Світоч”, Nestlé, Aero та інші. Протягом 20 років Ніна побудувала корпоративну кар’єру у топових міжнародних компаніях Henkel, Nestle та Unilever. До середини 2021 року обіймала посаду президентки та голови ради директорів Henkel в Україні, протягом двох років була у складі ради директорів Європейскої Бізнес Асоціації.
Неодноразово входила до топ 100 найуспішніших жінок України та найефективніших топменеджерів країни. Натепер є незалежною корпоративною директоркою, розвиває власні бізнес-проєкти. Серед них, окрім Beehive Cosmetics, новий цифровий формат освіти у світі та для шкіл України Edtech програми Ekidz.eu. Також розвиває благодійні проєкти та долучається до боротьби з дезінформацією в Україні.
Нещодавно Ніна разом із двома співзасновницями започаткувала організацію Women on Boards Ukraine, яка просуває жіноче лідерство на керівних посадах та у радах директорів та обʼєднує професійних жінок задля кращого майбутнього України. Вона є членкинею закритого бізнес-клубу CEO club.
Ніна має два міжнародні дипломи з маркетингу від Chartered Institute of Marketing та Digital Institute of Marketing, а також міжнародну сертифікацію з корпоративного управління, ESG та інклюзивного лідерства.
Наталія має 20 років досвіду роботи e рекламній індустрії. Експертка зі стратегічного менеджменту, маркетингу та комунікацій. Приєдналася до Havas Village Ukraine у 2004 році, очоливши Havas Engage, одну з агенцій групи. За її керівництва агентство стало одним із найкращих у сфері маркетингових послуг України. У 2016 році стала генеральним директором Havas Village Ukraine, що торік увійшла до топ-3 рейтингу українських агенцій за вибором клієнтів (МАМІ, 2023). Вона забезпечує зростання групи та визначає стратегію й вектор розвитку бізнес-процесів для кожного з пʼяти агентств.
Також Наталія входить до складу наглядової ради Всеукраїнської рекламної коаліції та Ради СЕО Club. Oчолює правління Міжнародної асоціації маркетингових ініціатив в Україні.
На вас чекає максимально конкретна розмова про реальний стан речей в агенціях та холдингах, які візьмуть участь у дискусії.
План: стартувати від кінця 2021 року, дати швидку ретроспективу 2022-го, трохи повільніше пройтися по 2023 року, зосередитись на теперішньому і дати прогноз (наскільки це взагалі доречно) на перспективу.
Сподіваємось, після панелі кожен учасник Українського маркетинг-форуму зможе загалом скласти для себе картинку актуального стану рекламного ринку України.
Має 20+ досвіду в медіа та комунікаціях брендів. До приєднання до команди Promodo багато років очолювала напрями стратегії та досліджень у найбільших мережевих агенціях на позиції Strategic Director OMD OM Group та Media Planning Director Universal McCann.
Разом із командою створювала медійно-комунікаційні стратегії для багатьох міжнародних та українських брендів: “PepsiCo Україна”, McDonald’s, Philips, Henkel, L’oreal, Chanel, Нова пошта, Glovo, Uber, Sanofi, GSK, H&M, АТБ, Warner Brothers, Disney, Visa, Bayadera Group та багатьох інших.
Протягом останніх шістьох років входить до складу наглядової ради Всеукраїнської рекламної коаліції у комітеті медіаагентств.
Топменеджер із міжнародним досвідом. За більш ніж 16 років у рекламному бізнесі працював з усіма ключовими категоріями ринку. Вже у 24 роки Арман очолив агентство, ставши наймолодшим директором агенції у Казахстані. Рік по тому він очолив найбільше агентство у рекламній групі. У 2017 році, після офіційної купівлі групи мережею Dentsu Aegis Network, отримав промоушн на посаду генерального директора групи. Майже за три роки керівництва Армана компанія змогла піднятися в рейтингу з 5-го місця на 3-тю позицію серед усіх медіагруп у Казахстані й виділитися серед конкурентів впровадженням нових підходів та інструментів у роботі. Зараз Арман є СЕО & Board Member комунікаційної групи компаній Razom Group, розвиває медіабізнес в Україні, ОАЕ та Латинській Америці. Він тісно залучений до роботи з командою як з київського офісу, так і з європейського хаба, що обслуговує міжнародні проєкти Razom Group.
До складу Razom Group входять медіаагенції Initiative, UM Ukraine, Havas Media Ukraine, агенція роботи з нестандартними проєктами Cameo, IT-хаб MadLab та юніт MORE, що займається Performance-маркетингом. Група спеціалізується на використанні новітніх технологій у комунікаціях, ефективному управлінні рекламою та побудові цінних відносин між брендами та їхніми клієнтами.
У 2022 році, незважаючи на війну, Razom Group першою вийшла у розміщення і у 2023-му стала однією з небагатьох груп, які вийшли на рівень доходу 2021 року завдяки своїй активній позиції. У 2023-му Razom Group посіла 2-3-тє місце за об’ємами TV-бюджетів, Initiative — 4-те місце у номінації “Топ рекламних агенцій” від Ocean Media Plus TV rank, UM Ukraine — 1-ше місце за сумою балів як Primary agency у рейтингу ефективності медіаагенцій, а Havas Media Ukraine посіла 3-тє місце у рейтингу медіаагенцій “Вибір рекламодавця” за результатами дослідження ВРК та Factum Group.
На вас чекає максимально конкретна розмова про реальний стан речей в агенціях та холдингах, які візьмуть участь у дискусії.
План: стартувати від кінця 2021 року, дати швидку ретроспективу 2022-го, трохи повільніше пройтися по 2023 року, зосередитись на теперішньому і дати прогноз (наскільки це взагалі доречно) на перспективу.
Сподіваємось, після панелі кожен учасник Українського маркетинг-форуму зможе загалом скласти для себе картинку актуального стану рекламного ринку України.
Українська підприємиця, голова наглядової ради Enzym Group, сенаторка Українського католицького університету, членкиня Family Business Network.
2023 року увійшла до топ-50 лідерок України за версією видання Forbes.
Enzym Group — одна з найстійкіших біотехкомпаній Східної Європи. Сімейний бізнес у другому поколінні. Чотири бізнес-напрями групи та власна R&D-лабораторія забезпечують партнерів у 23 країнах харчовими, кормовими, хлібопекарськими та дріжджовими рішеннями для підвищення рівня життя людей, впроваджуючи біотехнології у їхнє повсякдення.
У компанії відповідає за зв’язки зі ЗМІ, антикризові комунікації та корпоративні PR-проєкти.
Має понад 15 років досвіду у комунікаціях. За цей час працювала з понад 30 українськими компаніями, серед яких 1+1 Media, «Бетон від Ковальської», мережа магазинів «Антошка», Kyivstar, Tickets.UA та інші.
Має дев’ять років досвіду у сфері маркетингу та реклами.
Працював із такими брендами, як United24, Puma, Arx, Сomfy, “Новий канал№, Planeta kino, Intertop, Bosch Siemens, Uklon, ATB, Mechta.kz.
Спеціалізація — управління великими проєктами, стратегічне планування, комплексний маркетинг, побудова ефективної комунікації усередині команди та із зовнішніми партнерами.
Засновник та фронтмен рок-гурту “Розквіт”.
Досвід у медіа і контент-виробництві становить 18 років, останні дев’ять з яких присвятив контент-маркетингу інтернет-супермаркету Rozetka, де розвивав YouTube-канали, контент сайту, запустив in-house модельну фотостудію і рекламний відеопродакшен. До цього мав різноманітний досвід в онлайн та друкованих медіа.
У 2022 році в агенції Fedoriv приєднався до створення United24 Media, українського англомовного цифрового медіа, запущеного Міністерством цифрової трансформації України. Згодом вийшов зі складу Fedoriv, створив власну креативну агенцію, яка продовжує працювати з United24 Media, відповідаючи за ведення Instagram і Facebook-сторінок.
Російсько-українська війна — перша диджитал-війна, яка відбувається в режимі онлайн.
Як у соціальних мережах, перенасичених розважальним контентом на будь-який смак, просувати війну, тримаючи увагу світу на Україні, і збирати мільйонні охоплення? У 2023 році контент лише Instagram-сторінки United24 Media дивилися більш ніж 50 мільйонів людей, зробивши понад 400 мільйонів переглядів.
У своїй доповіді Олексій розповість про: