Часи не вибирають, але ми вибираємо, як проживати ті, що випали на нашу долю. І ми вибираємо не відкладати життя на потім, вносити свій економічний та інтелектуальний вклад в майбутнє України вже сьогодні.
Нашим пріоритетом залишаються цікавий контент, корисний нетворкінг, а також комфорт та безпека наших учасників та спікерів.
Чекаємо вас на 17 УМФ 17-18 квітня 2024 року!
Ось уже 17 років Український маркетинг-форум
Власники компаній та топ-менеджери, які реалізують функцію маркетингу, стратегічного планування та розвитку.
Форум найбільш корисний для компаній, які працюють на ринках споживчих товарів, товарів тривалого користування, фінансів, страхування, телекомунікацій, IT, дистрибуції, роздрібної торгівлі та послуг.
Свіжі кейси та виклики поточного року. Більше 50 яскравих доповідачів – ключових гравців ринків та найкращих експертів з маркетингу.
Ми будемо говорити на теми, які дійсно хвилюють маркетингову спільноту та допоможуть бізнесам адаптуватися до нових реалій.
НОВИЙ УКРАЇНСЬКИЙ РЕАЛІЗМ: ЖИВУЧІ
Україна — всередині ідеального шторму. Попереду, можливо, роки війни, і нічим не гарантоване майбутнє. Тож батарейки на нулі навіть у найбільш життєстійких. Що може бути тією енергією, яка дасть паливо для довгого руху вперед у те бажане майбутнє, де Україна перемогла і процвітає?
Шукати рецепт кожному доведеться самостійно, а почати потрібно не тільки з прийняття нових реалій, але й з іще чіткішого фокусування на запитанні "Заради чого?".
Цього року ми поговоримо з українськими компаніями, які знайшли своє "заради чого", про те, як вони вибудовують свій "шлях у довгу" без ілюзій, де черпають енергію та що думають про майбутнє.
Попри всю невизначеність майбутнього, ми будемо багато говорити про нього: про технології ШІ, які вже змінюють спосіб комунікації, роботи та навчання; про розвиток людських ресурсів, яких в Україні стає дедалі менше; про кардинальні зміни у споживанні, які спричиняє війна; про те, як бізнес починає розвиватися на нових ринках і розбудовує нові соціальні стратегії, спрямовані на допомогу суспільству та війську.
Ми бачимо, як бізнес створює власну філософію — новий український реалізм, в якому головне не нити, а робити.
2024 рік, можливо, і не принесе подарунків, але ми тримаємо удар і продовжуємо будувати те, у що віримо.
Співзасновниця Gunia Project, фіналістка списку “30 до 30“ Forbes Ukraine 2021.
У минулому артдиректорка та ілюстраторка. У 2019 році разом із Наталею Каменською створила Gunia Project, а у січні 2021 року вони отримали премію Best Fashion Awards у номінації “Відкриття року”.
Gunia — бренд виняткових речей, який переосмислює українську та світову культурну спадщину у предметах декору та аксесуарів. У своєму дизайні Gunia інтерпретує естетику різних епох та опікується відродженням та розвитком традиційних ремесел. Речі виробляють у майстерні бренда або в артизанальних мануфактурах країни. Усі речі є унікальним дизайнерським продуктом, що пропонує сучасний підхід на основі давніх ремесел.
Український підприємець у галузі Agri Food, співзасновник компанії з управління індустріальними та технопарками Uparks, акціонер компаній HD-group та GFS Group, ідеолог екосистеми VOLIA, засновник та інвестор Volia Agri-Food Park.
Обіймає посаду віцепрезидента Всеукраїнської асоціації пекарів, член ради директорів Спілки українських підприємців та спілки «Борошномели України», учасник Family Business Network та CEO Club Ukraine.
Експерт зі стратегій для харчової галузі, напрямів Food Tech та “Їжа майбутнього”.
У лідерства багато облич та проявів, тож які прояви призводять до успіху в умовах війни? Під час дискусії поговоримо з українськими лідерами про життєздатне лідерство. Ми досліджуватимемо такі питання:
Займається побудовою найрізноманітніших рішень на стику маркетингу, технологій і даних. Останній рік активно працює над впровадженням AI-рішень у робочі процеси компанії в напрямку маркетингу. Натепер як менеджер розробляє AI-технологію компанії MacPaw.
До цього працював як MarTech-аналітик у компанії ЛУН — онлайн-сервісі з пошуку нерухомості у мегаполісах. У ЛУН розробляв власну рекламну мережу з динамічним ремаркетингом і власним трекінговим пікселем. Відповідав за монетизацію трафіку, його аналітику та автоматизацію маркетингу загалом.
Розпочинав свою кар’єру вебаналітиком у digital-агентстві UAMASTER, де займався побудовою систем маркетингової аналітики для різних типів бізнесу: ecommerce, saas, marketplace, media та інших. Сертифікований спеціаліст Google Analytics та Google Ads. Автор Telegram-каналів із вебаналітики WebAnalytics та MarTech: MarkeTech.
Закінчив НТУУ КПІ, ІПСА (Інститут прикладного системного аналізу).
23 роки очолює Всеукраїнську рекламну коаліцію (ВРК), титульну індустріальну асоціацію рекламно-комунікаційного ринку України, що об’єднує понад 100 компаній — креативних, медіа, диджитал-агенцій, медіакомпаній, рекламодавців і дослідницьких агенцій, а також інших національних комунікаційних індустріальних асоціацій.
Організатор та продюсер низки знакових подій та проєктів на рекламно-комунікаційному ринку України: Ukrainian Creative Stories/Awards (КМФР, ADC*UA, Ukrainian Design:The Very Best Of), Effie Awards Ukraine, Best Marketing Teams, Best Marketing Practices, різних рейтингів агенцій, досліджень тощо.
Багаторазовий член журі міжнародних рекламних фестивалів, зокрема постійний член Epica Awards (Paris).
Кандидат економічних наук, магістр права.
На вас чекає максимально конкретна розмова про реальний стан речей в агенціях та холдингах, які візьмуть участь у дискусії.
План: стартувати від кінця 2021 року, дати швидку ретроспективу 2022-го, трохи повільніше пройтися по 2023 року, зосередитись на теперішньому і дати прогноз (наскільки це взагалі доречно) на перспективу.
Сподіваємось, після панелі кожен учасник Українського маркетинг-форуму зможе загалом скласти для себе картинку актуального стану рекламного ринку України.
Від перших днів війни Ольга очолювала найбільший логістичний хаб у Європі HelpUkraine Center, створений у партнерстві з Нова пошта, Rozetka та TIS terminal.
Уже за кілька місяців після початку роботи HelpUkraine Center виникла ідея відкрити Superhumans Center — клініку психологічної допомоги, протезування, реконструктивної хірургії та реабілітації для людей, постраждалих під час війни. Центр площею більш ніж 10 тис. кв. м був побудований за рік, а через п’ять місяців після анонсу проєкту почав надавати послуги з протезування та реабілітації.
З 2004-го по серпень 2022-го була директоркою фонду Олени Пінчук, координаторкою простору з сексуальної освіти Dialog Hub.
Співзасновниця Veteran Hub, простору з надання комплексних послуг ветеранам.
За керівництва Ольги були реалізовані наймасштабніші кампанії у медіа, благодійні концерти Елтона Джона, групи Queen та Пола Маккартні.
Серед найбільш помітних проєктів — “Медсанбат“, завдяки якому у 2014-2015 роках були підготовлені більш ніж 5000 парамедиків та запроваджені стандарти надання першої допомоги на полі бою.
Основна експертиза: проєктний менеджмент, управління благодійними фондами, фандрайзинг.
У лідерства багато облич та проявів, тож які прояви призводять до успіху в умовах війни? Під час дискусії поговоримо з українськими лідерами про життєздатне лідерство. Ми досліджуватимемо такі питання:
Соціологиня та аналітикиня, працювала у медіагрупах 1+1 Медіа і StarLightMedia. У 2014-2016 роках очолювала Департамент аналітики Адміністрації Президента України. У 2019-му заснувала технологічну дослідницьку компанію Gradus Research, що проводить швидкі кількісні та якісні дослідження за допомогою мобільного застосунку, надаючи результати національних опитувань протягом доби. У 2022 році Gradus вийшов на ринки країн ЄС та Північної Америки.
Спеціально для 17-го Українського маркетинг-форуму дослідницька компанія Gradus Research порівняла, як три покоління українців змінюються під впливом війни:
Понад 10 років у комунікаціях, має перекладацьку освіту та стаж роботи у США. В Україні працював з UkrSibbank, UniCredit, “Біосферою“. З 2020 року – в Укрзалізниці.
Відповідає за комунікаційні проєкти та клієнтський сервіс оновленої залізниці у площині від ігротеки та бібліотеки на борту поїздів до редизайну вагонів та переосмислення маршрутів. Після початку повномасштабного вторгнення очолив комунікаційний штаб з інформування про евакуацію населення. Супроводжував Бориса Джонсона та перших осіб інших країн-союзників на борту Укрзалізниці.
Ставить за мету закріпити #ЗалізніЗміни у сприйнятті залізниці пасажирами як потужного національного бренду, який навіть попри щоденні бомбардування станцій героїчно рятує українців і водночас кардинально змінює підхід до якості власних послуг.
Як продавати новий продукт і зібрати гроші на дрони без зміни клієнтської звички, маючи нульовий медійний бюджет і лише працівників компанії як комунікаційний канал?
Засновник та керівник компанії ADVIN, яка за 6 років реалізувала більше 250 соціальних та комерційних проектів у сфері AR | VR | 3D технологій на українському та міжнародному ринках.
Команда ADVIN вперше в світі реалізувала концерт відомого українського артиста у віртуальній реальності на НСК Олімпійський, створила реалістичну VR-екскурсію Хрещатиком 1913 року, розробила інтерактивну AR-алею у Ліверпулі до Євробачення 2023, “оживила” Тараса Шевченко на його день народження аби він скуштував борща разом з Женею Клопотенко, а також інтегрувала доповнену реальність таким брендам як Tefal, Delonghi, UmaUmi, Coca-Cola, VISA, Lacalut, Syngenta, River Mall тощо.
З моменту початку повномасштабної війни компанія залишилась на українському ринку та продовжила активну діяльність: реалізувала п’ять важливих проектів для медійної, соціальної та медичної підтримки України. Серед цих проектів можна виділити розробку реабілітаційних VR-симуляторів, які допоможуть швидше відновитися людям, які втратили кінцівки; зйомка VR-фільму у зруйнованих містах країни, який занурює міжнародну аудиторію у нашу реальність; та проект “Under Sirens” в рамках якого багато брендів українського одягу зробили AR-бірки з активацією сигнала повітряної тривоги.
Реалізація такої кількості проектів дозволила глибоко зрозуміти потреби сучасного імерсивного споживача і допомагати ефективно інтегровувати дані технології брендам у їх рекламно-маркетингові та виробничі активності.
Автор та амбасадор концепції 3D-маркетингу.
Місія по життю – додавати та перемагати.
20 років успішного управлінського досвіду в рекламній індустрії на боці клієнтів, телеканалів та агенцій.
Ефективно поєднує вищу економічну освіту та нестандартний підхід.
Понад 11 років рухається вперед разом із лідером рекламного медійного ринку ОMD Optimum Media. Останні вісім років керувала закупівлями на позиції Trading Director. Створила потужний напрям інтеграційних проєктів та разом із командою реалізувала багато успішних кейсів: PepsiCo, McDonald’s, ATB, Нова пошта, Philips, Sanofi, Henkel, Mars та ін.
Від серпня 2023 року — CEO ОMD Optimum Media.
Філософія: люди завжди один із найвищих пріоритетів, командна робота — ключ до ефективної співпраці та успішних проєктів. Головна місія — робити клієнтів щасливими, а їхні бізнеси прибутковими. Мама трьох дітей, майстер спорту зі спортивної гімнастики.
На вас чекає максимально конкретна розмова про реальний стан речей в агенціях та холдингах, які візьмуть участь у дискусії.
План: стартувати від кінця 2021 року, дати швидку ретроспективу 2022-го, трохи повільніше пройтися по 2023 року, зосередитись на теперішньому і дати прогноз (наскільки це взагалі доречно) на перспективу.
Сподіваємось, після панелі кожен учасник Українського маркетинг-форуму зможе загалом скласти для себе картинку актуального стану рекламного ринку України.
Колишня президентка Henkel Ukraine, членкиня наглядових рад, співвласниця цифрових стартапів у сфері освіти та краси.
Має досвід маркетингу у таких компаніях, як Henkel, Nestle та Unilever. Серед брендів, які вона просувала, Schwarzkopf, SYOSS, Gliss Kur, Taft, Palette, “Світоч”, Nestlé, Aero та інші. Протягом 20 років Ніна побудувала корпоративну кар’єру у топових міжнародних компаніях Henkel, Nestle та Unilever. До середини 2021 року обіймала посаду президентки та голови ради директорів Henkel в Україні, протягом двох років була у складі ради директорів Європейскої Бізнес Асоціації.
Неодноразово входила до топ 100 найуспішніших жінок України та найефективніших топменеджерів країни. Натепер є незалежною корпоративною директоркою, розвиває власні бізнес-проєкти. Серед них, окрім Beehive Cosmetics, новий цифровий формат освіти у світі та для шкіл України Edtech програми Ekidz.eu. Також розвиває благодійні проєкти та долучається до боротьби з дезінформацією в Україні.
Нещодавно Ніна разом із двома співзасновницями започаткувала організацію Women on Boards Ukraine, яка просуває жіноче лідерство на керівних посадах та у радах директорів та обʼєднує професійних жінок задля кращого майбутнього України. Вона є членкинею закритого бізнес-клубу CEO club.
Ніна має два міжнародні дипломи з маркетингу від Chartered Institute of Marketing та Digital Institute of Marketing, а також міжнародну сертифікацію з корпоративного управління, ESG та інклюзивного лідерства.
Кар’єру в рекламному бізнесі Олександр розпочав у 1992 році. Через шість років очолив рекламне агентство АІТІ (нині Carat Ukraine). Від часу створення комунікаційної групи Dentsu Ukraine (2010 рік) обіймає посаду CEO компанії.
За його керівництва у 2016 році група посіла перше місце у рейтингу ВРК серед міжнародних рекламних холдингів і досі утримує лідерство. За роки управління компанією Олександр сформував одну з найсильніших команд на українському медіаринку. У 2016 році став лауреатом нагороди “Слід в рекламі”.
На вас чекає максимально конкретна розмова про реальний стан речей в агенціях та холдингах, які візьмуть участь у дискусії.
План: стартувати від кінця 2021 року, дати швидку ретроспективу 2022-го, трохи повільніше пройтися по 2023 року, зосередитись на теперішньому і дати прогноз (наскільки це взагалі доречно) на перспективу.
Сподіваємось, після панелі кожен учасник Українського маркетинг-форуму зможе загалом скласти для себе картинку актуального стану рекламного ринку України.
Вячеслав Климов — відомий український підприємець. Уже 23 роки розвиває створену разом із партнером компанію Нова пошта — лідера ринку експрес-доставки. Є співзасновником та президентом Спілки українських підприємців. Вважає, що підприємництво — рушійна сила для побудови процвітаючої заможної країни.
У лідерства багато облич та проявів, тож які прояви призводять до успіху в умовах війни? Під час дискусії поговоримо з українськими лідерами про життєздатне лідерство. Ми досліджуватимемо такі питання: