Часи не вибирають, але ми вибираємо, як проживати ті, що випали на нашу долю. І ми вибираємо не відкладати життя на потім, вносити свій економічний та інтелектуальний вклад в майбутнє України вже сьогодні.
Нашим пріоритетом залишаються цікавий контент, корисний нетворкінг, а також комфорт та безпека наших учасників та спікерів.
Чекаємо вас на 17 УМФ 17-18 квітня 2024 року!
Ось уже 17 років Український маркетинг-форум
Власники компаній та топ-менеджери, які реалізують функцію маркетингу, стратегічного планування та розвитку.
Форум найбільш корисний для компаній, які працюють на ринках споживчих товарів, товарів тривалого користування, фінансів, страхування, телекомунікацій, IT, дистрибуції, роздрібної торгівлі та послуг.
Свіжі кейси та виклики поточного року. Більше 50 яскравих доповідачів – ключових гравців ринків та найкращих експертів з маркетингу.
Ми будемо говорити на теми, які дійсно хвилюють маркетингову спільноту та допоможуть бізнесам адаптуватися до нових реалій.
НОВИЙ УКРАЇНСЬКИЙ РЕАЛІЗМ: ЖИВУЧІ
Україна — всередині ідеального шторму. Попереду, можливо, роки війни, і нічим не гарантоване майбутнє. Тож батарейки на нулі навіть у найбільш життєстійких. Що може бути тією енергією, яка дасть паливо для довгого руху вперед у те бажане майбутнє, де Україна перемогла і процвітає?
Шукати рецепт кожному доведеться самостійно, а почати потрібно не тільки з прийняття нових реалій, але й з іще чіткішого фокусування на запитанні "Заради чого?".
Цього року ми поговоримо з українськими компаніями, які знайшли своє "заради чого", про те, як вони вибудовують свій "шлях у довгу" без ілюзій, де черпають енергію та що думають про майбутнє.
Попри всю невизначеність майбутнього, ми будемо багато говорити про нього: про технології ШІ, які вже змінюють спосіб комунікації, роботи та навчання; про розвиток людських ресурсів, яких в Україні стає дедалі менше; про кардинальні зміни у споживанні, які спричиняє війна; про те, як бізнес починає розвиватися на нових ринках і розбудовує нові соціальні стратегії, спрямовані на допомогу суспільству та війську.
Ми бачимо, як бізнес створює власну філософію — новий український реалізм, в якому головне не нити, а робити.
2024 рік, можливо, і не принесе подарунків, але ми тримаємо удар і продовжуємо будувати те, у що віримо.
Досвідчена експертка у сфері маркетингу з 13-річним досвідом. Працювала в українських та міжнародних IT-компаніях, у Київстар пройшла шлях від експертки колцентру до маркетинг-директорки B2B-напряму.
Наразі Тетяна відповідає за B2B-маркетинг Київстару в широкому сенсі цього слова — від запуску продуктів та ціноутворення до комунікації та клієнтського досвіду. За її керівництва з’явився єдиний маркетинг для всіх бізнес-сегментів, розвиток нових напрямів бізнесів (Big Data, Cloud, Cybersecurity) та диджитальних каналів.
Кредо в роботі: “Бізнес — це насамперед люди“. Тетяна добре розуміє нюанси співпраці з бізнес-клієнтами, знає їхні потреби та вміє “запакувати“ це у корисні рішення.
Третій рік війни приносить нові виклики для маркетинг-директорів, головні з яких — виснаження команд, кадровий голод та трансформація маркетингових платформ, щоб відповідати новим запитам від українського суспільства на безпеку, емпатію, інклюзивність, адаптацію ветеранів та соціальні програми. Саме тепер формується новий суспільний договір, і маркетингові департаменти, які відчувають такі процеси одними з перших, вкотре проходять трансформацію.
Під час панельної дискусії обговоримо наступні питання:
Має дев’ять років досвіду у сфері маркетингу та реклами.
Працював із такими брендами, як United24, Puma, Arx, Сomfy, “Новий канал№, Planeta kino, Intertop, Bosch Siemens, Uklon, ATB, Mechta.kz.
Спеціалізація — управління великими проєктами, стратегічне планування, комплексний маркетинг, побудова ефективної комунікації усередині команди та із зовнішніми партнерами.
Засновник та фронтмен рок-гурту “Розквіт”.
Комунікаційниця з майже 10-річним стажем та юридичною освітою. Першого серпня 2023 року Юлію призначили старшою директоркою з корпоративних комунікацій регіону Центральної та Східної Європи та Carlsberg Ukraine. Від вересня 2021 року обіймала посаду старшої директорки роботи з органами державної влади та з корпоративних питань Carlsberg Ukraine. Свою карʼєру в Carlsberg Ukraine вона розпочала у 2019 році на позиції старшої менеджерки роботи з органами державної влади.
Професійну діяльність Юлія розпочала з посади юристки, а від 2015 року працювала в Американській торговельній палаті в Україні, де пройшла шлях від координаторки роботи комітету з питань харчової промисловості до керівниці трьох напрямів — харчова промисловість, ритейл та питання інтелектуальної власності.
Юлія має диплом магістерки за спеціальністю “регулювання міжнародної торгівлі” Інституту міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка, додатково пройшла курс навчання в University of Salford (Манчестер, Велика Британія) за спеціальністю “право”.
Історія про те, як в умовах воєнного часу бренд “Львівське“ адаптувався до потреб ринку з урахуванням виробничих обмежень, переглянув портфельну та комунікаційну стратегії, об’єднав українців та зміцнив лідерські позиції.
Має понад 20 років досвіду в комунікаційному бізнесі. Велика частина кар’єри пов’язана з рекламним бізнесом — агентством Euro RSCG, Нavas. Основний фокус діяльності був спрямований на стратегічне планування й управління рекламними кампаніями, а також на психологію споживача. Намагалася привнести в індустрію інноваційні техніки розуміння споживача та комунікації: семіотичний аналіз, глибинні метафоричні інтерв’ю для пошуку інсайтів, експериментальні методи.
У 2018 році заснувала перше нейромаркетингове агентство в Україні Neuro-knowledge, щоб поширювати на ринку інноваційні, але вже популярні у світі методи розуміння споживача, ухвалення рішень, формування переваг.
Серед клієнтів агентства Neuro-knowledge сьогодні Moneyveo, Львівська тютюнова фабрика, “Епіцентр”, “Ельдорадо”, Nutricia (Nutrilon, Milupa), Polpharma тощо.
Закінчила КНУ ім. Т. Г. Шевченка, kmbs, пройшла навчання у Київському товаристві символдрами (психотерапія).
Очолює маркетинг в найбільшій в Україні мультипартнерській програмі лояльності Fishka.
Програма нараховує майже 9 млн клієнтів, які отримують вигоду за щоденні покупки у 185 інтернет-магазинах та 25 основних партнерів, серед яких OKKO, АЛЛО, lifecell, EasyPay, Аптека доброго дня, “МЕДІС”, страхова компанія UNIVERSALNA, “Твоя шина” та інші.
Fishka впроваджує технологічні рішення, допомагаючи своїм партнерам досягати бізнесових цілей завдяки лояльності та сучасним диджитальним рішенням. Компанія забезпечує партнерам доступ до інструментів управління лояльністю, дозволяє отримувати цінні інсайти щодо поведінки клієнтів на основі Big Data та використання алгоритмів машинного навчання.
Працювала комерційним директором ТРК “Люкс“, згодом генеральним директором рекламної агенції “Люкс“, випускниця МВА.
Ірина координує маркетинг і комунікації, напрям сталого розвитку, реалізацію стратегії корпоративної соціальної відповідальності. Крім того, відповідає за розвиток співпраці з владою, розроблення та реалізацію екологічних ініціатив, а також проєктів підтримки дітей. Ірина реалізувала чимало успішних кейсів, які зробили бренд “Епіцентру“ одним із найвідоміших в Україні.
Пристрасть і наполегливість, креатив і візія, нон-стоп тестування гіпотез і віра у досягнення успіху щодня — цінності, які є визначальними у щоденній роботі топменеджера “Епіцентру“. Ірина Шинкаренко разом із командою розробила та втілила програму лояльності “Вигода“ — одну з найпопулярніших програм лояльності в Україні. З початком повномасштабної війни зусилля “Епіцентру“ та маркетингової команди, зокрема, були спрямовані на соціальні проєкти, які допомагають країні та українцям. Реалізована наймасштабніша благодійна ініціатива “Рятуємо життя“ з придбання та передання українським медикам 76 реанімобілів.
“Великий бізнес — це суспільна відповідальність і приклад для інших компаній“, — переконана Ірина Шинкаренко.
“Що ти робив під час війни і який твій внесок у Перемогу?“ Пройде час, ми доживемо до Перемоги і суспільство, наші діти, онуки поставлять нам таке запитання. Треба бути готовим відповісти на нього. Кожен із нас робить все, що може, і навіть більше.
А як бізнесу треба буде відповісти на це запитання? Що скаже кожна компанія?
“Епіцентру” буде що сказати. Бо від перших днів війни майже 40-тисячний колектив компанії працює на економіку і захист країни. Попри те що втрачено шість торговельних центрів, тимчасово зачинено та окуповано п’ять ТЦ, ми знайшли в собі сили жити і працювати далі. Бо зупинка означає програш.
У 2022 році ми відкрили два торговельні центри у Києві та Львові загальною площею 120 тис кв. м. А у квітні 2024-го відкриємо ще один суперсучасний ТЦ у Києві. Ми розвиваємо мережу поштоматів та центрів видачі замовлень. А відкриті у березні 2024 року перші два супермаркети «Епіцентр-експрес», які позиціонуються як магазини біля дому, засвідчили ще один вектор нашого розвитку.
Компанія передала 76 реанімобілів військовим та цивільним медикам, 500 генераторів на передову, а загальна сума допомоги країні та Силам оборони становила понад 2 млрд грн.”Епіцентр” працював, працює і буде працювати для Перемоги.
Маркетологиня з 20-річним досвідом у запуску, просуванні та розвитку брендів на ринках B2C (FMCG) та B2B в Україні та країнах Східної Європи. Має успішний досвід реалізації складних та інноваційних проєктів, орієнтованих на результат.
20 років у сфері управління маркетингом.
Має різнобічний досвід у різних сферах бізнесу. Обіймав посаду маркетинг-директора у великих українських компаніях, серед яких НСК “Олімпійський“, ювелірний дім Zarina, Укрпошта, “Фрідом Фінанс Україна“, FAVBET, компанія АВК та ін. У послужному списку багато цікавих та успішних кейсів.
Автор ідеї та продюсер одного з перших українських рекламних YouTube-серіалів “Вільні гроші“.
Третій рік війни приносить нові виклики для маркетинг-директорів, головні з яких — виснаження команд, кадровий голод та трансформація маркетингових платформ, щоб відповідати новим запитам від українського суспільства на безпеку, емпатію, інклюзивність, адаптацію ветеранів та соціальні програми. Саме тепер формується новий суспільний договір, і маркетингові департаменти, які відчувають такі процеси одними з перших, вкотре проходять трансформацію.
Під час панельної дискусії обговоримо наступні питання:
Має понад 20-річний досвід управління ритейл-компаніями, банківськими та промисловими підприємствами в Україні та за кордоном. Обіймав посаду директора з розвитку “Нової пошти“, голови наглядової ради Post Express, голови правління ATF Bank (Казахстан).
Минула зима та обстріли енергетичної системи навчила людей, що електроенергія — це товар, який купується так само, як і будь-який інший. Ринок електроенергії має такі самі правила, що й інші сфери. Це означає, що гравець ринку може давати своїм клієнтам сервіси, що використовують у класичному ритейлі. Серед них і програма лояльності.
Одна з цілей впровадження програми лояльності в YASNO — закріпити у клієнта знання про “матеріальність” електроенергії, яку він споживає. Як “YASNOЛОВ” із цим справляється? Про це розповість СЕО YASNO Сергій Коваленко на Українському маркетинг-форумі.
Має 12-річний досвід у сфері маркетингу, комунікацій та продакшну. З 2017 року обіймає посаду креативної продюсерки у комунікаційній агенції Postmen. До цього працювала у компаніях BBC, BBC Sport та IMG Media у Великій Британії.
Разом із Postmen розробляла та реалізовувала низку успішних проєктів, зокрема соціальні кампанії для UNICEF Ukraine, UNFPA, UN Women, проєкти для Нової пошти, “Дарниці“, ПриватБанку, фандрейзингову кампанію “Зерна Правди“ для Музею Голодомору, виставкові проєкти до 150-річчя Лесі Українки та 300-річчя Григорія Сковороди, що отримали українські та міжнародні нагороди на креативних фестивалях (KIAF, EPICA, Cannes Lions, Eurobest, ADC Europe, Golden Drum та інші) та фестивалях ефективності Effie Ukraine та Effie Europe.
У 2021 та 2023 роках Postmen, двічі поспіль, визнали найкращою комунікаційною агенцією України. Серед клієнтів: фармацевтична компанія “Дарниця“, компанії Kormotech, Нова пошта, ПриватБанк, Kernel, Укрзалізниця, Electrolux та інші. Агенція працює із соціальними проєктами та громадськими активностями.
Як продавати новий продукт і зібрати гроші на дрони без зміни клієнтської звички, маючи нульовий медійний бюджет і лише працівників компанії як комунікаційний канал?
Серійний підприємець та інвестор. Понад 20 років досвіду в інвестиціях. Збудував шість підприємств протягом семи років.
Сфера діяльності, досвід та експертиза:
Аліна Качоровська (Очеретяна) – українська дизайнерка взуття та аксесуарів, співзасновниця і CEO холдингу Kacho Group та креативна директорка бренда Kachorovska. Є безумовним експертом у виробництві взуття. Розвинула сімейний бізнес від формату приватного сімейного ательє до масштабів середньо бізнесу. Зробила бренд Kachorovska лідером українського ринку у своїй категорії.
Від 2010 року активно розвиває бренд Kachorovska. У 2015-му відкрився перший магазин бренда на Подолі, на вулиці Боричів Тік. У 2018-му Аліна Качоровська номінована на звання “Жінка України” у номінації “Мода та краса” за версією журналу “Единственная”. У серпні 2019-го перша леді України Олена Зеленська з’явилась на святкуванні Дня Незалежності України у туфлях-човниках бренда Kachorovska.
Найбільші зміни в компанії відбулись у січні 2021 року. З малого бізнесу — бренда взуття Kachorovska — компанія виросла у холдинг Kacho Group, що об’єднує взуттєві бренди Kachorovska і Melly.
У листопаді 2021-го Аліна Качоровська потрапила до списку 30 українок з найбільш приголомшливими успіхами у бізнесі за версією журналу “Новий час”. За час повномасштабного вторгнення бренд не лише не втратив власних позицій, але й зріс більш ніж на 50%.